Monday, January 18, 2010

Thina dan Toman beliau

Disebabkn thina lambat sgt bg pic kat aku...aku xsempat nk msukkn pic2 beliau brsama toman dlm post sblom neh...so as the conclusion aku buatkn post baru khas tok thina...hahaha

ni ha pic thina mase dulu2 ngn toman tngkapannyeee...rambut pun pendek je lagi...zaman mude2 la katakan....


memandangkan ms dulu2 teluk bahang air pun xbyk lg...thina pun amik kesempatan berenang2 brsama toman kat teluk bahang...thina pnh ckp kat amin "kalo hg cabar aku swim cross tasik neh mmg aku buat"....tp sbb sayangnye amin kat thina...amin pun kensel cabar thina swim cross tasik tuh...silap2 hg punye tutttt kna geget ngn toman bru hg taw...hahahaha



ni plak pic thina mase dah tue...rmbut pun pnjg...krinting siap...mcm rajani khan ms muda2...hahaha...tp pe yg plg penting die dpt toman rimau kat ctu...ikan toman neh kaler bdn dowg mmg cun...kalo buat tali pinggang mmg cun...tp xpnh owg buat lg la...ms neh thina pi ngn mber2 dia dr melaka...toman trsebut xtau masih hidup atau dah mninggal dunia...sbb dibela oleh kwn thina...



p/s : wei mikelz...nnt kita pi tngkap mak toman lak...target utama UsM AncHoR...hehe

No comments:

Post a Comment